Zoek nieuwsbericht

Eandis: Geen stroom? Hoe schakel je de stroom weer in?

Hoe krijg je weer stroom in huis?

www.eandis.be/geenstroom is gemaakt voor tablet en smartphone. De toepassing vertelt je hoe je in enkele stappen de stroom weer inschakelt. Als dat niet lukt, kom je te weten waar het probleem ligt: bij je eigen installatie, of bij het distributienet van Eandis. In het eerste geval verwijst de toepassing je door naar je elektricien. Ligt het probleem bij het distributienet, dan kan je Eandis contacteren voor een oplossing.

Deze gebruiksvriendelijke toepassing biedt duidelijke voordelen voor uw inwoners.

Inwoners hoeven de klantendienst van Eandis niet meteen op te bellen bij problemen: ze kunnen online terecht voor een gratis oplossing. Als dat mogelijk is, zorgen ze zelf snel weer voor elektriciteit in huis.

De tool helpt onterechte oproepen aan het adres van Eandis te vermijden, door te verwijzen naar de elektricien. Eandis kan klanten namelijk alleen helpen bij problemen met het distributienet, en niet met de elektriciteitsinstallatie thuis. Zo hoeven uw inwoners geen verplaatsingskosten te betalen voor een zinloze interventie van een Eandis-technieker (die kost kan tot ongeveer € 150 bedragen).

Meer informatie: www.eandis.be