Zoek nieuwsbericht

De Grote Netwerf in uw buurt - Telenet

Vanaf 7 juni 2017 en de 3 maanden daarop volgend kunnen er werken plaatsvinden in

  • Alveringem
  • Beveren aan de IJzer
  • Gijverinkhove
  • Hoogstade
  • Izenberge
  • Leisele
  • Oeren
  • Sint-Rijkers
  • Stavele

Telenet hoeft daarvoor geen wegen of voetpaden open te breken. De kans bestaat dat ze na de werken nog eens langskomen om de werken te finaliseren.
De techniekers doen er alles aan om de netwerkaanpassingen in 1 werkdag uit te voeren en op die manier de hinder te beperken.
De internet-, televisie- en vaste telefoniediensten zullen die dag onderbroken worden tussen 7.30 u. en 18 u. Na 18 u. kan de klant weer gebruik maken van al zijn Telenet-diensten.
Voor of na de werken bestaat de kans dat er een kleine onderbreking plaats vindt. Het GSM-netwerk ondervindt geen hinder van de werken.
Jammer genoeg kunnen we niet verbouwen zonder stof: alle Telenet-klanten zullen op een bepaald moment impact ondervinden van deze werken. Daar wil Telenet zich alvast voor verontschuldigen.

Oplossingen voor de Telenet-klant

Residentiële klanten die op de dag van de werken vaste telefonie, internet of televisie nodig hebben tussen 7.30 u. en 18 u., maken best gebruik van een publieke hotspot of van het mobiele telefoon- en datanetwerk (3G & 4G).

Telenet begeleidt haar zakelijke klanten, zoals zelfstandigen / KMO's / grote bedrijven in het zoeken naar back-upoplossingen, om de continuïteit van hun activiteiten te verzekeren.

Open en continue communicatie

Elke klant wordt individueel op de hoogte gebracht van de specifieke datum waarop de werken zullen plaatsvinden in zijn straat via brief/ e-mail/ sms en via sociale media. 
Zakelijke klanten in de gemeente die impact ondervinden, kunnen terecht op het gratis nummer 0800 60 800. Voor residentiële klanten is er het gratis nummer 0800 60 600.

Meer informatie via www.telenet.be/degrotenetwerf